Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK
layouts.en layouts.de-at layouts.fr-be layouts.bg layouts.hr layouts.sr-me layouts.cs layouts.et layouts.fi layouts.fr layouts.el layouts.es layouts.nl layouts.en-ie layouts.lt layouts.lv layouts.de layouts.pl layouts.pt layouts.ru layouts.ro layouts.sr layouts.sk layouts.sl layouts.uk layouts.hu layouts.it

ALENNUSKOODIREA10

Lazienka-rea.com.pl verkkokaupan säännöt

Henkilötietojen suojaa koskeva huomautus Podlasiak Andrzej Cylwik kommandiittiyhtiö, jonka sääntömääräinen kotipaikka on Białystok, joka on kirjattu talousministerin ylläpitämään Puolan tasavallan taloudellisen toiminnan keskusrekisteriin ja tietoihin, jolla on: toimipaikan osoite: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja toimitusosoite: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok, NIP 9662160121, REGON 521350544, sähköpostiosoite: biuro.rea@podlasiak.com.pl ilmoittaa täten, että Euroopan parlamentin ja asetuksen voimaantulon 25. toukokuuta 2018 vuoksi luonnollisten henkilöiden suojelusta henkilötietojen käsittelyssä ja tällaisten tietojen vapaasta liikkuvuudesta sekä direktiivin 95/46/EY (yleinen tietosuoja-asetus) kumoamisesta 27 päivänä huhtikuuta 2016 annettu neuvoston (EU) 2016/679 (“GDPR”), voi käsitellä tietojasi henkilötietojen ylläpitäjänä, jos siihen on asianmukainen laillinen peruste. Rekisterinpitäjä käsittelee liiketoimintansa mukaisesti henkilötietojasi eri tarkoituksiin, mutta se tapahtuu aina lain mukaisesti. Yllä mainittujen muutosten yhteydessä, ylläpitäjänä, haluamme ilmoittaa, että henkilötietojesi käsittelyn tarkoitus on: 1. Mahdollisuus tarjota palveluita sähköisesti ja täyttää sopimus, jonka osapuoli olet, sekä mahdollisuus suorittaa liiketoimia ja maksaa ostoksista – käsittelyn tarve sopimuksen toteuttamiseksi (sopimuksen 6 artiklan 1 kohdan b alakohta). GDPR), 2. Ilman rekisteröitymistä tehtyjen ostosten käsittely – käsittely on välttämätöntä sopimuksen toteuttamiseksi (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan b alakohta), 3. Valitusten käsittely – käsittely on tarpeen sopimuksen toteuttamiseksi (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan b alakohta), 4. Palvelun laadun parantamiseksi suoritetut analyyttiset ja tilastolliset toiminnot, käyttäjien käyttäytymisen ja toiminnan analysointi sekä mahdollisuus saada tietoa käyttäjien mieltymyksistä, – järjestelmänvalvojan oikeutettu etu (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan f alakohta) ), 5. Vaatteiden määrittäminen ja esittäminen tai niitä vastaan ​​puolustaminen – käsittelyn oikeusperusta – Ylläpitäjän oikeutettu etu (GDPR:n 6 artiklan 1 kohdan f alakohta), joka koostuu hänen oikeuksiensa suojaamisesta, 6. Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k:n asiakaspalvelutoimiston mahdollistaminen puhelimitse ja sähköpostilla yhteydenottoon asiakkaan kanssa tilauksen viimeistelemiseksi tai mahdollisten tapahtumaan liittyvien epäselvyyksien selvittämiseksi. Tietojasi säilytetään sovellettavien määräysten mukaisesti niin kauan kuin on tarpeen edellä mainittujen tarkoitusten tai kaupan tekemiseen suoraan liittyvän toimenpiteen toteuttamiseksi. Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. henkilötietojesi ylläpitäjänä takaa täyden turvallisuuden ja luottamuksellisuuden. Jokaisessa vaiheessa annamme sinulle mahdollisuuden laajentaa tietämystäsi ja hallintaasi henkilötietojen tallentamisesta sen jälkeen, kun olet ottanut etukäteen yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen biuro.rea@podlasiak.com.pl ja valtuutetun henkilön tekemän vahvistuksen. Pyynnöstäsi annamme sinulle mahdollisuuden peruuttaa suostumuksesi ja poistaa kokonaan Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k.:n tallentamat henkilötiedot. Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k takaa henkilötietojesi käsittelyn ja tallentamisen turvallisuuden ja täyden hallinnan. Verkkokauppaa osoitteessa www.lazienka-rea.com.pl ylläpitää yritys: Podlasiak Andrzej Cylwik sp. k. perustuu: ul.Przędzalniana 60 15-688 Białystok Verotunnistenumero: 966-216-01-21; REGON: 521350544 Lähetä valitukset osoitteeseen: reklamacje@lazienka-rea.pl Lähetä tekniset kysymykset osoitteeseen: bok@rea.pl puh. 857-337-777 ma – pe. 7.00 – 19.00 Kirjeenvaihtoosoite: ul. Przędzalniana 6L 15-688 Białystok henkilökohtainen nouto: maanantaista perjantaihin 7.00 – 14.45 Käytämme seuraavien kuljetusyritysten palveluita: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). Riippuen ostetuista tuotteista, niiden erityispiirteistä, painosta ja mitoista, valitsemme sopivan rahdinkuljettajan ja lähetystyypin. Kuriirit toimittavat paketit klo 8.00-16.00, toimitus muina aikoina on vain toimittavan kuriirin hyvästä tahdosta. Reitti ja tarkka toimitusaika riippuvat vain kuriirista. Muistutamme, että yli 30 kg lähetyksessä kuriiri ei ole velvollinen tuomaan tavaraa Ostajan tiloihin. Tällaisissa lähetyksissä kuriiri toimittaa tavarat vastaanottajan rakennukseen mahdollisimman lähelle tieinfrastruktuurin kunto huomioon ottaen. Samalla ilmoitamme, että on mahdollista ostaa tavaran tuontipalvelu Ostajan tiloihin hintaan 100 zlotya brutto. Jos haluat tilata tällaisen palvelun, ota meihin yhteyttä välittömästi oston jälkeen. VERKKOKAUPAN SÄÄNNÖT LAZIENKA-REA.PL SISÄLLYS: 1. YLEISET MÄÄRÄYKSET 2. SÄHKÖISET PALVELUT VERKKOKAUPASSA 3. MYYNTISOPIMUKSEN TEKEMINEN EHDOT 4. TUOTTEEN MAKSUTAVAT JA PÄIVÄMÄT 5. KUSTANNUKSET, TOIMITUSMENETELMÄT JA TUOTTEEN TOIMITUSPÄIVÄMÄÄRÄ 6. TUOTEVALITUKSET 7. TUOMIOISTUIMEN ULKOINEN KÄSITTELYMENETELMÄT VALITUSTEN KÄSITTELYN JA VAATIMUSTEN ESITTÄMISEKSI SEKÄ SÄÄNNÖT NÄIHIN MENETTELYIHIN 8. PERUUTTAMINEN SOPIMUKSESTA (KOSKEVAT 25. JOULUKUUTA 2014 ALKAEN TEKEMÄÄN MYYNTISOPIMUKSIA) 9. YRITTÄJIIN SOVELLETTAVAT MÄÄRÄYKSET 10. LOPPUSÄÄNNÖKSET 11. NÄYTE PERUUTUSLOMAKE Verkkokauppa www.lazienka-rea.pl välittää kuluttajien oikeuksista. Kuluttaja ei voi luopua hänelle kuluttajansuojalaissa annetuista oikeuksistaan. Kuluttajalle kuluttajanoikeuslain säännöksiä epäedullisemmat sopimusehdot ovat pätemättömiä ja niiden tilalle sovelletaan kuluttajansuojalain säännöksiä. Tämän vuoksi näiden määräysten säännösten tarkoituksena ei ole sulkea pois tai rajoittaa kuluttajien oikeuksia pakottavien lakien perusteella, ja mahdolliset epäilykset tulee ratkaista kuluttajan eduksi. Jos näiden määräysten ja yllä olevien määräysten välillä on ristiriitaisuuksia, näitä määräyksiä sovelletaan ja niitä sovelletaan. 1. YLEISET MÄÄRÄYKSET 1.1. Verkkokauppaa, joka on saatavilla osoitteessa www.lazienka-rea.pl, ylläpitää ANDRZEJ CYLWIK, joka harjoittaa yritystä nimellä Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, joka on kirjattu ministerin ylläpitämään Puolan tasavallan taloudellisen toiminnan keskusrekisteriin ja tietoihin. vastaa taloudesta, jossa: osoite toimipaikka: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja toimitusosoite: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, sähköpostiosoite: biuro.rea@podlasiak.com.pl. 1.2. Nämä säännöt on osoitettu sekä kuluttajille että verkkokauppaa käyttäville yrittäjille (poikkeuksena Säännön kohta 9, joka on tarkoitettu vain yrittäjille). 1.3. Näiden sääntöjen täytäntöönpanon yhteydessä käsiteltävien henkilötietojen ylläpitäjä on Palveluntarjoaja. Henkilötietoja käsitellään Verkkokaupan verkkosivuilla julkaistussa tietosuojaselosteessa mainittuihin tarkoituksiin, laajuudessa ja periaatteiden mukaisesti. Henkilötietojen antaminen on vapaaehtoista. Jokaisella henkilöllä, jonka henkilötietoja Palveluntarjoaja käsittelee, on oikeus nähdä hänen sisältönsä sekä oikeus päivittää ja korjata niitä. 1.4. Määritelmät: 1.4.1. TYÖPÄIVÄ – yksi päivä maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä. 1.4.2. REKISTERÖINTILOMAKE – Verkkokaupasta saatavilla oleva lomake, joka mahdollistaa tilin luomisen. 1.4.3. TILAUSLOMAKE – Sähköinen Palvelu, Verkkokaupassa saatavilla oleva interaktiivinen lomake, joka mahdollistaa Tilauksen tekemisen, erityisesti lisäämällä Tuotteita sähköiseen koriin ja täsmentämällä Myyntisopimuksen ehdot, mukaan lukien toimitus ja maksutapa. 1.4.4. ASIAKAS – (1) täysin oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö ja yleisesti sovellettavissa säännöksissä säädetyissä tapauksissa myös rajoitetusti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö; (2) oikeushenkilö; tai (3) lailla oikeuskelpoinen organisaatioyksikkö, joka ei ole oikeushenkilö; – joka on tehnyt tai aikoo tehdä Myyntisopimuksen Myyjän kanssa. 1.4.5. SIVILALAKI – 23. huhtikuuta 1964 annettu siviililaki (Journal of Law 1964, nro 16, kohta 93, sellaisena kuin se on muutettuna). 1.4.6. TILI – Palvelun vastaanottajan antamalla yksilöllisellä nimellä (kirjautumistunnuksella) ja salasanalla merkitty sähköinen palvelu, Palveluntarjoajan tietojärjestelmässä oleva resurssijoukko, jossa Palvelun vastaanottajan toimittamat tiedot ja tiedot hänen tekemistään Tilauksista Verkkokauppa kerätään. 1.4.7. UUTISKIRJE – Sähköinen palvelu, Palveluntarjoajan sähköpostitse tarjoama sähköinen jakelupalvelu, jonka avulla kaikki sitä käyttävät Palvelun käyttäjät voivat automaattisesti vastaanottaa Palveluntarjoajalta syklistä sisältöä uutiskirjeen myöhemmistä painoksista, jotka sisältävät tietoa Tuotteista, uusista tuotteista ja kampanjoista. verkkokaupassa. 1.4.8. TUOTE – Verkkokaupassa saatavilla oleva irtainta tavaraa, joka on Asiakkaan ja Myyjän välisen Myyntisopimuksen kohteena. 1.4.9. SÄÄNNÖT – nämä Verkkokaupan säännöt. 4.1.10. VERKKOKAUPA – Palveluntarjoajan verkkokauppa, joka on saatavilla Internet-osoitteesta: www.lazienka-rea.pl. 4.1.11. MYYJÄ; PALVELUN TARJOAJAANDRZEJ CYLWIK, joka harjoittaa yritystä nimellä Podlasiak Andrzej Cylwik spółka komandytowa, joka on kirjattu talousasioista vastaavan ministerin ylläpitämään Puolan tasavallan taloudellisen toiminnan keskusrekisteriin ja tietoihin. Toimipaikan osoite: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok ja toimitusosoite: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290 967, sähköpostiosoite: biuro.rea@podlasiak.com.pl. 4.1.2012. MYYNTISOPIMUS – Asiakkaan ja Myyjän välillä Verkkokaupan kautta solmittu tai solmittu Tuotteen myyntisopimus. 4.1.2013. SÄHKÖINEN PALVELU – Palvelu, jonka Palveluntarjoaja tarjoaa sähköisesti Palvelun vastaanottajalle Verkkokaupan kautta. 4.1.2014. PALVELUN VASTAAJA – (1) täysin oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö ja yleisesti sovellettavissa säännöksissä säädetyissä tapauksissa myös rajoitetusti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö; (2) oikeushenkilö; tai (3) lailla oikeuskelpoinen organisaatioyksikkö, joka ei ole oikeushenkilö; – käytät tai aiot käyttää Sähköistä palvelua. 4.1.2015. LAKI KULUTTAJAN OIKEUKSISTA, LAKI – Laki 30. toukokuuta 2014 kuluttajan oikeuksista (Laki 2014, kohta 827, muutettuna) 4.1.2016. TILAUS – Tilauslomakkeella annettu Asiakkaan tahtoilmoitus, jonka tarkoituksena on suoraan tehdä Myyjän kanssa Tuotemyyntisopimus. 2. SÄHKÖISET PALVELUT VERKKOKAUPASSA 2.1. Verkkokaupassa ovat saatavilla seuraavat sähköiset palvelut: Tili, Tilauslomake ja Uutiskirje. 2.1.1. Tili – Tilin käyttö on mahdollista, kun Palvelun käyttäjä on suorittanut kaksi peräkkäistä vaihetta – (1) täyttänyt Rekisteröintilomakkeen ja (2) napsauttamalla “Lähetä” kenttää. Palvelun vastaanottajan on ilmoitettava Ilmoittautumislomakkeessa seuraavat tiedot: etu ja sukunimi, osoite (katu, talon/asunnon numero, postinumero, kaupunki), sähköpostiosoite, puhelinnumero ja salasana. Jos Palvelun vastaanottaja ei ole kuluttajia, on myös ilmoitettava yrityksen nimi ja NIP-numero. 2.1.1.1. Sähköinen tilipalvelu tarjotaan maksutta toistaiseksi. Palvelun käyttäjä voi milloin tahansa ja syytä ilmoittamatta poistaa Tilin (irtautua Tilistä) lähettämällä asianmukaisen pyynnön Palveluntarjoajalle, erityisesti sähköpostitse osoitteeseen biuro.rea@podlasiak. com.pl tai kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: street Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. 2.1.2. Tilauslomake – Tilauslomakkeen käyttö alkaa, kun Asiakas lisää ensimmäisen Tuotteen verkkokaupan sähköiseen ostoskoriin. Tilauksen tekeminen tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on suorittanut yhteensä kaksi peräkkäistä vaihetta – (1) täyttänyt tilauslomakkeen ja (2) napsauttanut “Vahvistan ostoksen” kenttää verkkokaupan verkkosivuilla tilauslomakkeen täyttämisen jälkeen – siihen asti, syötettyjä tietoja on mahdollista muokata itsenäisesti (mukaan lukien tarkoitus, seurata verkkokaupan verkkosivuilla näkyviä viestejä ja tietoja). Tilauslomakkeessa Asiakkaan tulee ilmoittaa Asiakkaasta seuraavat tiedot: etu ja sukunimi/yrityksen nimi, osoite (katu, talon/asunnon numero, postinumero, kaupunki), sähköpostiosoite, yhteyspuhelinnumero ja tiedot Myyntisopimus: Tuote/y, Tuotteen/Tuotteiden määrä, Tuotteiden toimituspaikka ja tapa, maksutapa. Asiakkaiden, jotka eivät ole kuluttajia, tapauksessa on myös ilmoitettava yrityksen nimi ja NIP-numero. 2.1.2.1. Sähköinen tilauslomakepalvelu tarjotaan maksutta ja on kertaluonteinen ja päättyy, kun sen kautta tehdään Tilaus tai kun Palvelun käyttäjä lopettaa tilauksen tekemisen sen kautta. 2.1.3. Uutiskirje – Uutiskirjettä käytetään valitsemalla asianmukainen valintaruutu tilin luomisen tai tilauksen yhteydessä – sillä hetkellä, kun Tili luodaan tai Tilaus on tehty, Palvelun vastaanottaja on tilannut uutiskirjeen. 2.1.3.1. Sähköinen uutiskirjepalvelu tarjotaan maksutta toistaiseksi. Palvelun käyttäjällä on mahdollisuus milloin tahansa ja syytä ilmoittamatta peruuttaa uutiskirjeen tilaus (peruuttaa uutiskirjeen tilaus) lähettämällä asianmukainen pyyntö Palveluntarjoajalle, erityisesti sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: biuro. rea@podlasiak.com.pl tai kirjallisesti osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. 2.2. Yhteistyössä Palveluntarjoajan käyttämän tietojärjestelmän kanssa tarvittavat tekniset vaatimukset: (1) tietokone, kannettava tietokone tai muu multimedialaite, jossa on Internet-yhteys; (2) pääsy sähköpostiin; (3) Internet-selain: Mozilla Firefox versio 17.0 tai uudempi tai Internet Explorer 10.0 tai uudempi, Opera versio 12.0 tai uudempi, Google Chrome versio 23.0. ja uudemmat, Safari-versio 5.0 ja uudemmat; (4) suositeltu näytön vähimmäisresoluutio: 1024×768; (5) evästeiden ja Javascript-tuen salliminen verkkoselaimessa. 2.3. Palvelun vastaanottaja on velvollinen käyttämään Verkkokaupasta lain ja hyvien käytäntöjen mukaisella tavalla ottaen huomioon Palveluntarjoajan ja kolmansien osapuolien henkilö ja tekijänoikeudet sekä immateriaalioikeudet. Palvelun vastaanottaja on velvollinen syöttämään todellisen tilanteen mukaiset tiedot. Palvelun saaja ei saa tarjota laitonta sisältöä. 2.4. Valitusmenettely: 2.4.1. Palveluntarjoajan sähköisten palvelujen tarjoamiseen liittyvät valitukset ja muut Verkkokaupan toimintaan liittyvät valitukset (pois lukien Tuotevalitusmenettely, joka on mainittu Säännön kohdassa 6) Palvelun vastaanottaja voi esittää mm. 2.4.2. kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok; 2.4.3. sähköisessä muodossa sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: reklamacje@lazienka-rea.pl; 2.4.4. On suositeltavaa, että Palvelun käyttäjä ilmoittaa valituksen kuvauksessa: (1) valituksen kohdetta koskevat tiedot ja olosuhteet, erityisesti sääntöjenvastaisuuksien laji ja päivämäärä; (2) Palvelun vastaanottajan pyynnöt; ja (3) valituksen tekijän yhteystiedot – tämä helpottaa ja nopeuttaa valituksen käsittelyä Palveluntarjoajan toimesta. Edellisessä virkkeessä asetetut vaatimukset ovat vain suosituksia eivätkä vaikuta ilman suositeltua valituksen kuvausta tehtyjen valitusten tehokkuuteen. 2.4.5. Palveluntarjoaja vastaa valitukseen välittömästi, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa valituksen jättämisestä. 3. MYYNTISOPIMUKSEN TEKEMINEN EHDOT 3.1. Myyntisopimuksen solmiminen Asiakkaan ja Myyjän välillä tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on tehnyt Tilauksen Verkkokaupan Tilauslomakkeella kohdan mukaisesti. Sääntöjen 2.1.2. 3.2. Verkkokaupan verkkosivuilla näkyvä Tuotteen hinta on annettu Puolan zlotyina ja sisältää verot. Asiakkaalle ilmoitetaan Tilauksen kohteena olevan Tuotteen kokonaishinnasta veroineen sekä toimituskuluista (mukaan lukien kuljetus-, toimitus- ja postimaksut) ja muista kuluista, ja mikäli näiden maksujen suuruutta ei voida määräytyy – niiden maksuvelvollisuudesta Verkkokaupan verkkosivuilla tilausta tehdessään, mukaan lukien silloin, kun Asiakas ilmaisee tahtonsa sitoutua Myyntisopimukseen. 3.3. Myyntisopimuksen tekeminen Verkkokaupassa tilauslomakkeella 3.3.1. Myyntisopimuksen solmiminen Asiakkaan ja Myyjän välillä tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on tehnyt Tilauksen Verkkokaupassa kohdan mukaisesti. Sääntöjen 2.1.2. 3.3.2. Tilauksen tekemisen jälkeen Myyjä vahvistaa välittömästi vastaanottaneensa ja samalla hyväksyy Tilauksen suoritettavaksi. Myyjä vahvistaa tilauksen vastaanottamisen ja hyväksymisen toteuttamiseen lähettämällä Asiakkaalle tilauksen yhteydessä ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen asianmukaisen sähköpostiviestin, j
ka sisältää vähintään Myyjän ilmoitukset tilauksen vastaanottamisesta. ja sen hyväksyminen täytäntöönpanoon ja myyntisopimuksen tekemisen vahvistaminen. Kun Asiakas vastaanottaa yllä olevan sähköpostin, Asiakkaan ja Myyjän välille syntyy Myyntisopimus. 3.4. Tehdyn Myyntisopimuksen sisältö tallennetaan, suojataan ja asetetaan Asiakkaan saataville (1) asettamalla nämä Säännöt saataville Verkkokaupan verkkosivuilla ja (2) lähettämällä Asiakkaalle kohdassa tarkoitettu sähköpostiviesti. 3.3.2. määräyksiä. Myyntisopimuksen sisältö tallennetaan ja suojataan lisäksi Myyjän Verkkokaupan tietojärjestelmässä. 4. TUOTTEEN MAKSUTAVAT JA PÄIVÄMÄT 4.1. Myyjä tarjoaa Asiakkaalle Myyntisopimuksen mukaisesti seuraavat maksutavat: 4.1.1. Postiennakko toimituksen yhteydessä. 4.1.2. Maksu käteisellä henkilökohtaisen noudon yhteydessä. 4.1.3. Maksu tilisiirrolla Myyjän pankkitilille. 4.1.3.1. Pankki: Bank Zachodni WBK S.A. 4.1.3.2. Tilinumero: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000. 4.1.4. Verkkomaksupalveluita tarjoava taho on Blue Media S.A. 4.1.4.1. Sähköisten maksu ja maksukorttitapahtumien selvitys tapahtuu Asiakkaan valinnan mukaisesti Blue Media verkkosivuston kautta Sähköisiä ja maksukorttimaksuja hoitavat: 4.1.4.1.1. Blue Media S.A. – Blue Media S.A. -yhtiö . kotipaikka Sopotissa osoitteessa Powstańców Warszawy 6, koodi 81-718. Yhtiö rekisteröitiin Gdańsk-Północin käräjäoikeudessa, kansallisen tuomioistuinrekisterin 8. kauppaosastossa numerolla 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Osakepääoma on 2 000 000 zlotya (paid). 4.2. Maksupäivä: 4.2.1. Mikäli Asiakas valitsee maksun tilisiirrolla, sähköisellä maksulla tai korttimaksulla, on Asiakas velvollinen suorittamaan maksun 7 kalenteripäivän kuluessa myyntisopimuksen tekopäivä. 4.2.2. Mikäli Asiakas valitsee maksun käteisellä lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä tai käteisellä henkilökohtaisen noudon yhteydessä, on Asiakas velvollinen suorittamaan maksun lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä. 5. KUSTANNUKSET, TOIMITUSMENETELMÄT JA TUOTTEEN TOIMITUSPÄIVÄMÄÄRÄ 5.1. Tuotteen toimitus Asiakkaalle on maksullinen, ellei Myyntisopimuksessa toisin määrätä. Tuotteiden toimituskulut (mukaan lukien kuljetus, toimitus- ja postipalvelumaksut) ilmoitetaan Asiakkaalle Verkkokaupan verkkosivuilla “Toimituskulut“välilehdellä ja tilauksen yhteydessä, mukaan lukien silloin, kun asiakas ilmoittaa sitoutuvansa Myyntisopimukseen . 5.2. Asiakkaan suorittama Tuotteen henkilökohtainen nouto on maksutonta. 5.3. Myyjä tarjoaa Asiakkaalle seuraavat Tuotteen toimitus tai noutotavat: 5.3.1. Kuriiritoimitus, postiennakolla kuriiritoimitus. 5.3.2. Henkilökohtainen nouto saatavilla osoitteessa: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – arkipäivisin klo 9.00-15.00. 5.4. Tuotteen toimitusaika Asiakkaalle on enintään 7 arkipäivää, ellei tuotteen kuvauksessa tai tilausta tehtäessä ole ilmoitettu lyhyempää aikaa. Tuotteissa, joilla on eri toimituspäivämäärät, toimituspäivä on pisin annettu päivämäärä, joka ei kuitenkaan saa ylittää 7 arkipäivää. Tuotteen Asiakkaalle toimitusajan alkaminen lasketaan seuraavasti: 5.4.1. Mikäli Asiakas valitsee maksutavan tilisiirrolla, sähköisellä maksulla tai maksukortilla – Myyjän pankki- tai selvitystilille hyvityspäivästä alkaen. 5.4.2. Mikäli Asiakas valitsee postiennakolla maksutavan – Myyntisopimuksen tekopäivästä alkaen. 5.5. Tuotteen on oltava valmiina asiakkaan noudettavaksi – jos asiakas valitsee tuotteen henkilökohtaisen noudon, tuote on asiakkaan noudettavissa 7 arkipäivän kuluessa, ellei tietyn kuvauksen yhteydessä ole ilmoitettu lyhyempää määräaikaa. Tuotteesta tai tilausta tehdessäsi. Tuotteilla, joiden noutovalmius on erilainen, noutovalmius on pisin annettu päivämäärä, joka ei kuitenkaan saa ylittää 7 arkipäivää. Myyjä tiedottaa Asiakkaalle lisäksi Tuotteen noutovalmiudesta. Sen ajanjakson alku, jona Tuote on valmis asiakkaan noudettavaksi, lasketaan seuraavasti: 5.5.1. Mikäli Asiakas valitsee maksutavan tilisiirrolla, sähköisellä maksulla tai maksukortilla – Myyjän pankki- tai selvitystilille hyvityspäivästä alkaen. 5.5.2. Jos Asiakas valitsee käteistavan henkilökohtaisen noudon yhteydessä – Myyntisopimuksen tekopäivästä alkaen. 6. TUOTEVALITUKSET 6.1. Myyjän vastuun peruste ja laajuus Asiakasta kohtaan, mikäli myydyssä Tuotteessa on fyysinen tai oikeudellinen virhe (takuu), on määritelty yleisesti sovellettavissa säännöksissä, erityisesti siviililaissa. 24.12.2014 asti solmituissa Myyntisopimuksissa Myyjän vastuun peruste ja laajuus Asiakkaalle, joka on luonnollinen henkilö, joka ostaa Tuotteen ammatilliseen tai liiketoimintaan liittymättömiin tarkoituksiin, koska tuote ei ole sopimusehtojen mukainen. Myyntisopimus, on määritelty yleisesti sovellettavissa säännöksissä, erityisesti 27. heinäkuuta 2002 annetussa laissa kuluttajamyynnin erityisehdoista ja siviililain muuttamisesta (Lakilehti 2002, nro 141, kohta 1176, muutoksineen). 6.2. Myyjä on velvollinen toimittamaan Asiakkaalle virheetön Tuotteen. Tarkemmat tiedot Myyjän vastuusta Tuotteen virheestä ja Asiakkaan oikeuksista on määritelty Verkkokaupan verkkosivuilla “Tavaravalitus” välilehdellä. 6.3. Asiakas voi tehdä valituksen esim. 6.3.1. kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok; 6.3.2. sähköisessä muodossa sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: reklamacje@lazienka-rea.pl; 6.4 Suosittelemme, että asiakas ilmoittaa valituksen kuvauksessa: (1) tiedot ja olosuhteet valituksen kohteesta, erityisesti virheen tyyppi ja esiintymispäivä; (2) pyytää, kuinka tuote saatetaan myyntisopimuksen mukaiseksi, tai ilmoitus hinnanalennuksesta tai myyntisopimuksen peruuttamisesta; ja (3) valituksen tekijän yhteystiedot – tämä helpottaa ja nopeuttaa valituksen käsittelyä Myyjässä. Edellisessä virkkeessä asetetut vaatimukset ovat vain suosituksia eivätkä vaikuta ilman suositeltua valituksen kuvausta tehtyjen valitusten tehokkuuteen. 6.5. Myyjä vastaa Asiakkaan valitukseen välittömästi, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa valituksen jättämisestä. Mikäli Myyjä ei vastaa edellä mainitussa määräajassa, tarkoittaa, että Myyjä piti valitusta perusteltuna. 6.6. Takuuoikeuksia käyttävä asiakas on velvollinen toimittamaan tavarat Myyjän kustannuksella ć Viallinen tuote osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Jos Tuotteen tyypistä tai asennustavasta johtuen Tuotteen toimittaminen Asiakkaan toimesta olisi kohtuuttoman vaikeaa, Asiakas on velvollinen asettamaan Tuotteen Myyjän saataville siinä paikassa, jossa Tuote sijaitsee. 7. TUOMIOISTUIMEN ULKOINEN KÄSITTELYMENETELMÄT VALITUSTEN KÄSITTELYN JA VAATIMUSTEN ESITTÄMISEKSI SEKÄ SÄÄNNÖT NÄIHIN MENETTELYIHIN 7.1. Yksityiskohtaiset tiedot kuluttajana toimivan asiakkaan mahdollisuudesta käyttää tuomioistuimen ulkopuolisia valituksen käsittely ja käsittelytapoja sekä näihin menettelyihin pääsyä koskevista säännöistä ovat saatavilla piirin toimipisteissä ja verkkosivuilla. (kuntien) kuluttaja-asiamiehet, yhteiskunnalliset järjestöt, joiden lakisääteisiin tehtäviin kuuluu kuluttajansuoja, Kauppatarkastusviraston lääninvirastot ja seuraavissa kilpailu- ja kuluttajansuojaviraston Internet-osoitteissa: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie. php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_zdrowie.php ja http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 7.2. Kuluttajaasiakkaalla on seuraavat esimerkilliset mahdollisuudet käyttää tuomioistuimen ulkopuolisia menetelmiä valitusten käsittelyssä ja vaateiden esittämisessä: 7.2.1. Asiakkaalla on oikeus hakea pykälässä tarkoitettuun pysyvään kuluttajan välimiesoikeuteen. Kaupan tarkastuksesta 15. joulukuuta 2000 annetun lain 37 § (Lakilehti 2001, nro 4, kohta 25, sellaisena kuin se on muutettuna) vaatimuksena solmitusta myyntisopimuksesta johtuvan riidan ratkaisemiseksi. Pysyvien kuluttajavälitystuomioistuimien organisaatiota ja toimintaa koskevat säännöt on annettu oikeusministerin 25.9.2001 antamassa määräyksessä pysyvien kuluttajavälitystuomioistuinten organisaatiota ja toimintaa koskevista määräyksistä. (Lakilehti 2001, nro 113, kohta 1214). 7.2.2. Asiakkaalla on oikeus ottaa yhteyttä Kauppatarkastuksen voivodikuntatarkastajaan §:n mukaisesti. Kaupan tarkastuksesta 15. joulukuuta 2000 annetun lain 36 § (Lakilehti 2001, nro 4, kohta 25, sellaisena kuin se on muutettuna) vaatimalla sovittelumenettelyn aloittamista asiakkaan ja myyjän välisen riidan sovintoratkaisusta. . Kauppatarkastuksen läänintarkastajan suorittaman sovittelumenettelyn säännöistä ja menettelystä saa tietoa kauppatarkastuksen yksittäisten läänintarkastuslaitosten toimistoista ja verkkosivuilta. 7.2.3. Asiakas voi saada ilmaista apua Asiakkaan ja Myyjän välisen riidan ratkaisemisessa, myös piirin (kunnan) kuluttaja-asiamiehen tai yhteiskunnallisen järjestön, jonka lakisääteisiin tehtäviin kuuluu kuluttajansuoja (mukaan lukien Kuluttajaliitto, Puolan liitto) maksutonta apua. Kuluttajat). Kuluttajaliitto antaa neuvoja sähköpostiosoitteella neuvonta@dlakonsumentow.pl ja Puolan kuluttajaliitto ilmaisessa kuluttajapalvelunumerossa 800 889 866. 8. OIKEUS PERUUTTAA SOPIMUKSESTA (KOSKEVAT 25. JOULUKUUTA 2014 ALKAEN TEKEMISTÄ MYYNTISOPIMUKSIA) 8.1. Kuluttaja, joka on tehnyt etäsopimuksen, voi perua sen 60 kalenteripäivän kuluessa syytä ilmoittamatta ja ilman kuluja, lukuun ottamatta kohdassa tarkoitettuja kustannuksia. Sääntöjen 8.8. Määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus lähetetään ennen sen voimassaolon päättymistä. Peruuttamisilmoitus voidaan tehdä esimerkiksi: 8.1.1. kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok; 8.1.2. sähköisessä muodossa sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: biuro.rea@podlasiak.com.pl; 8.2. Peruuttamislomakkeen malli on kuluttajanoikeuslain liitteessä nro 2, ja se on lisäksi saatavilla kohdassa. Sääntöjen 11 kohdassa ja Verkkokaupan verkkosivuilla “Sopimuksen peruuttaminen” välilehdellä. Kuluttaja voi käyttää mallilomaketta, mutta se ei ole pakollista. 8.3 Sopimuksen peruuttamisen määräaika alkaa: 8.3.1. sopimukselle, jonka mukaan Myyjä luovuttaa Tuotteen ja on velvollinen luovuttamaan sen omistusoikeuden (esim. Myyntisopimus) – ostamasta tuotetta kuluttajalta tai hänen osoittamalta kolmannelta osapuolelta, joka ei ole rahdinkuljettaja, ja jos on sopimus, joka: (1) sisältää useita tuotteita, jotka toimitetaan erikseen, erissä tai osissa – viimeisen tuotteen, erän tai osan haltuun ottamisesta, tai (2) koostuu Tuotteiden säännöllisestä toimituksesta tietyn ajan – alkaen ensimmäisen Tuotteen haltuunotto; 8.3.2. muiden sopimusten osalta – sopimuksen tekopäivästä alkaen. 8.4 Jos etäsopimus peruutetaan, sopimusta ei katsota tehdyksi. 8.5 Myyjä on velvollinen viipymättä, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jona kuluttaja on vastaanottanut sopimuksen peruuttamisilmoituksen, palauttamaan kuluttajalle kaikki tämän suorittamat maksut, mukaan lukien Tuotteen toimituskulut (paitsi Asiakkaan valitsemasta maksutavasta aiheutuvat lisäkulut). muu kuin halvin verkkokaupan normaali toimitustapa). Myyjä palauttaa maksun käyttämällä samaa maksutapaa, jota kuluttaja on käyttänyt, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan, josta ei aiheudu hänelle kuluja. Jos Myyjä ei ole tarjoutunut noutamaan tuotetta kuluttajalta itse, hän voi pidättää kuluttajalta saamansa maksun palautuksen, kunnes hän on vastaanottanut Tuotteen takaisin tai kunnes kuluttaja toimittaa todisteen sen lähettämisestä sen mukaan, kumpi tapahtuma ensin tapahtuu. 8.6. Kuluttaja on velvollinen viipymättä, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa päivästä, jona hän peruutti sopimuksen, palauttamaan Tuotteen Myyjälle tai luovuttamaan sen myyjän valtuuttamalle henkilölle noutamaan, ellei Myyjä ole tarjonnut noutaa tuotteen itse. Määräajan noudattamiseksi riittää tuotteen palauttaminen ennen sen voimassaolon päättymistä. Kuluttaja voi palauttaa Tuotteen seuraavaan osoitteeseen: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. 8.7 Kuluttaja on vastuussa Tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu siitä, että sitä käytetään tavalla, joka ylittää sen, mikä on tarpeen Tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi. 8.8 Mahdolliset kuluttajan sopimuksen peruuttamiseen liittyvät kulut, jotka kuluttaja on velvollinen maksamaan: 8.8.1. Mikäli kuluttaja on valinnut Tuotteelle muun toimitustavan kuin Verkkokaupassa saatavilla olevan halvimman vakiotoimitustavan, Myyjä ei ole velvollinen palauttamaan kuluttajalle aiheutuneita lisäkustannuksia. 8.8.2. Kuluttaja vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista. 8.8.3. Kun kyseessä on tuote, joka on palvelu, jonka suorittaminen – kuluttajan nimenomaisesta pyynnöstä – aloitettiin ennen sopimuksen peruuttamisen määräaikaa, kuluttaja, joka käyttää oikeuttaan peruuttaa sopimus tällaisen pyynnön esittämisen jälkeen on velvollinen maksamaan suoritetuista palveluista sopimuksen peruuttamiseen asti. Maksun määrä lasketaan suhteessa suoritetun palvelun laajuuteen ottaen huomioon sopimuksessa sovittu hinta tai palkkio. Jos hinta tai korvaus on kohtuuton, tämän määrän laskentaperusteena on suoritetun palvelun markkina-arvo. 8.9. Kuluttajalla ei ole oikeutta peruuttaa etäsopimus seuraavien sopimusten osalta: 8.9.1. (1) palvelun tarjoamisen osalta, jos Myyjä on suorittanut palvelun kokonaisuudessaan kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, jolle on ennen palvelun tarjoamista ilmoitettu, että myyjän palvelun suorittamisen jälkeen hän menettää oikeuden peruuttaa sopimus; (2) jossa hinta tai korvaus riippuu rahoitusmarkkinoiden vaihteluista, joihin Myyjä ei voi vaikuttaa ja jotka voivat tapahtua ennen sopimuksen peruuttamisen määräaikaa; (3) jossa palvelun kohde on valmistamaton Tuote, joka on valmistettu kuluttajan ohjeiden mukaan tai palvelee hänen yksilöllisiä tarpeitaan; (4) jossa palvelun kohteena on nopeasti pilaantunut tai lyhyt säilyvyysaika; (5) jossa palvelun kohteena on suljetussa pakkauksessa toimitettu Tuote, jota ei voida palauttaa pakkauksen avaamisen jälkeen terveys tai hygieniasyistä, jos pakkaus avattiin toimituksen jälkeen; (6) joissa palvelun kohteena ovat Tuotteet, jotka toimituksen jälkeen liittyvät luonteensa vuoksi erottamattomasti muihin tuotteisiin; (7) joissa palvelun kohteena ovat alkoholijuomat, joiden hinnasta sovittiin Myyntisopimusta tehtäessä ja joiden toimitus voi tapahtua vasta 30 päivän kuluttua ja joiden arvo riippuu markkinoiden heilahteluista, joista Myyjä on ei ohjausta; (8) jossa kuluttaja on nimenomaisesti pyytänyt myyjää tulemaan hänen luokseen kiireellistä korjausta tai huoltoa varten; jos Myyjä tarjoaa lisäksi muita kuin kuluttajan pyytämiä palveluita tai toimittaa muita tuotteita kuin korjaukseen tai huoltoon tarvittavia varaosia, kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus lisäpalveluiden tai tuotteiden osalta; 9) joissa palvelun kohteena ovat ääni- tai kuvatallenteet tai tietokoneohjelmat, jotka toimitetaan suljetussa pakkauksessa, jos pakkaus avattiin toimituksen jälkeen; (10) sanoma-, aikakaus- tai aikakauslehtien jakeluun, lukuun ottamatta tilaussopimuksia; (11) tehty julkisella huutokaupalla; 12) majoituspalvelujen tarjoamiseen muuhun kuin asumiseen, tavarankuljetukseen, autonvuokraukseen, ateriapalveluun, virkistys-, viihde-, urheilu- tai kulttuuritapahtumiin liittyviin palveluihin, jos sopimuksessa on määrätty palvelun suorittamispäivä tai -aika; 13) sellaisen digitaalisen sisällön toimittamisesta, jota ei ole tallennettu aineelliselle välineelle, jos palvelun suorittaminen on aloitettu kuluttajan nimenomaisella suostumuksella ennen peruuttamisen määräaikaa sopimuksesta ja sen jälkeen, kun Myyjä on ilmoittanut hänelle sopimuksen peruuttamisoikeuden menettämisestä. 9. YRITTÄJIIN SOVELLETTAVAT MÄÄRÄYKSET 9.1. Tämä Sääntöjen kohta ja sen sisältämät määräykset koskevat vain asiakkaita ja Palvelun vastaanottajia, jotka eivät ole kuluttajia. 9.2. Myyjällä on oikeus peruuttaa Muun kuin kuluttajan kanssa solmittu Myyntisopimus 14 kalenteripäivän kuluessa sen solmimispäivästä. Myyntisopimuksesta peruminen voi tässä tapauksessa tapahtua ilman syytä, eikä se aiheuta vaatimuksia sellaiselle Asiakkaalle, joka ei ole kuluttaja, Myyjää kohtaan. 9.3. Asiakkaiden, jotka eivät ole kuluttajia, osalta Myyjällä on oikeus rajoittaa käytettävissä olevia maksutapoja, mukaan lukien ennakkomaksun vaatiminen kokonaan tai osittain, riippumatta asiakkaan valitsemasta maksutavasta ja kauppasopimuksen tekemisestä.
9.4 Kun Myyjä luovuttaa Tuotteen rahdinkuljettajalle, Tuotteeseen liittyvät edut ja rasitteet sekä Tuotteen vahingossa tapahtuvan katoamisen tai vahingoittumisen riski siirtyvät Asiakkaalle, jok

Newsletter

Bądź na bieżąco z naszą ofertą, promocjami i ofertami specjalnymi!
Już dziś zapisz się do newslettera!